Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Burda vstoupí do digitální trafiky Publero

V Publeru lze koupit třeba tituly Mladé fronty, včetně grátis deníku E15 tady za 7 Kč

V Publeru lze koupit třeba tituly Mladé fronty, včetně grátis deníku E15 tady za 7 Kč

V nabídce digitální trafiky Publero se v dohledné době objeví nově elektronické verze časopisů Svět ženy, Betynka, Joy, Maxim, Apetit a Marianne Bydlení české pobočky vydavatelství Burda. Oznámil to provozovatel Publera, které po dvou letech provozu nabízí 500 titulů, zdarma či placených, přístupných z počítače i mobilu.

Od ledna 2012 se portfolio digitální trafiky Publero víc než ztrojnásobilo, momentálně v ní své tituly publikuje přes 160 vydavatelů včetně Mladé fronty, Sanomy, Extra Publishing, RF Hobby, Motor-Presse Bohemia či Business Media CZ. Publero má 48 tisíc registrovaných uživatelů.

„Éra prvotního ostychu k digitální distribuci je už za námi, teď je na čase najít ideální model symbiózy mezi printovou a elektronickou verzí titulů,“ prohlásil Petr Korytar, ředitel divize Publero Publishing. Za další cíl pro vydavatele i digitální trafiky považuje vývoj a implementaci nových inzertních formátů do e-časopisů.