Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Burdu opouští Anamy Pónya, nahradí ji Kallista

Vydavatelství časopisů završuje spolupráci s krizovou manažerkou obchodního oddělení.

Leo Kallista

Leo Kallista

Obchodní ředitelka vydavatelství Burda Praha Anamy Pónya po dvou letech odchází z firmy, od ledna 2018 ji ve funkci nahradí Leo Kallista, její dosavadní zástupce. Kallista přišel do Burdy letos v červenci, předtím působil jako manažer obchodního rozvoje portálu Slevomat.

„Vracím se k oblasti, na kterou se specializuji, tedy projektové a strategické řízení a marketing, a budu se věnovat svým klientům od začátku příštího roku,“ uvedla Pónya. „Anamy výborně odvedla a dokončila práci krizového manažera, na které jsme se dohodly,“ prohlásila generální ředitelka Burdy Petra Fundová.

Od Kallisty bude vyžadovat důraz na digitální prodej i maximalizaci výsledků stávajícího portfolia. Burda vydává celkem 40 časopisů, k tomu řadu webů a pořádá komerční eventy.