
Vítěz soutěže o vlastní burger Lukáš Kaláb
Síť rychlého občerstvení McDonald’s bude od září do listopadu prodávat burger, který navrhnul šestnáctiletý Lukáš Kaláb, vítěz soutěže Burger Master. Fast food tak navazuje na loňskou speciální akci, v níž se svým burgerem figuroval youtuber Jirka Král. „Sešlo se nám přes 2.500 soutěžících, které lákala možnost mít svůj burger v prodeji po celém Česku,“ přibližuje Zuzana Svobodová, ředitelka PR v McDonald’s Česko a Slovensko.
Nový limitovaný burger se bude prodávat samostatně za 39 Kč, za 49 pak v menu buď s malými hranolkami, nebo s nápojem. Skládat se bude ze sezamové housky, hovězího karbanátku, čedaru, salátu a rajčete. Doplní ho vítězova autorská sladko-kyselá medovo-hořčičná omáčka s červenou cibulí a rozmarýnem, kterou speciálně pro jeho burger tuzemský McDonald’s vyrobí.

Burger Jirky Krále se prodával označený samolepkou s jeho podpisem. Foto: YouTube
Celá letošní soutěž a akce má původ ve spolupráci řetězce s jedním z jeho bývalých zaměstnanců, zmíněným Jirkou Králem, který pro jednu z brněnských poboček McDonald’s pracoval tři roky. Dnes je populárním českým youtuberem, jehož kanál sleduje víc než milion lidí. Burger Jirky Krále byl v prodeji v dubnu 2017. Obsahoval hovězí karbanátek, salát, sýr, plátek slaniny, hořčici a majonézu. Složení prý vycházelo z jeho oblíbeného burgeru, který si kdysi v ‚Mekáči‘ připravoval sám po pracovní době.
Nabídka burgeru youtubera přitom byla tajný. Propagoval jej pouze sám Král na svých kanálech. Zákazníci jej nenašli ani v oficiální nabídce přímo v restauracích, aby produkt dostali, museli obsluhu poprosit o „tajný Jirkův burger“.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
