Búřil obchodním ředitelem mediálky Dentsu Aegis

Po obchodu digitální agentury přebírá Tomáš Búřil obchod celé skupiny, která ji koupila.

Josef Havelka (vlevo) v diskusi s Michalem Majnušem a Tomášem Búřilem z Adexpresu a Michalem Bařinou z Global Marketing

Na lednovém Digiveletrhu: Josef Havelka (vlevo) v diskusi s Michalem Majnušem a Tomášem Búřilem z Adexpresu a Michalem Bařinou z Global Marketing

Dlouholetý obchodní ředitel agentury Adexpres ze skupiny Dentsu Aegis Tomáš Búřil byl k 1. únoru jmenován obchodním ředitelem celé skupiny Dentsu Aegis Network Czech Republic. Zaštítí tak veškeré obchodní aktivity napříč skupinou, která v současné době na tuzemském trhu čítá celkem 13 agentur s víc než 260 specialisty a dosahuje obratu 2,3 miliardy Kč.

Agentury sítě Dentsu Aegis v Česku

Agentury sítě Dentsu Aegis v Česku

„Po akvizici Adexpresu se Tomáš úspěšně integroval do celé skupiny a aktivně se zúčastňoval získávání nových klientů,“ ředitel Dentsu Aegis pro Česko a Slovensko Petr Chajda. Přímo tomu bude Búřil nově reportovat. Měl by se zasadit o posílení vzájemné spolupráce agentur ze sítě a nastartovat další obchodní aktivity. Búřilova čerstvá pozice vznikla nově, dosud měl zmíněnou agendu na starosti Chajda.

Búřil v minulosti strávil sedm let v české internetové jedničce Seznam.cz, odkud v roce 2009 přešel do konkurenční společnosti Centrum Holdings. Od ledna 2012 působil na pozici obchodního ředitele v digitální agentuře Adexpres, kterou Dentsu Aegis Network koupila na jaře 2016 a následně se s ní sestěhovala do Holešovic.

Nové kanceláře Dentsu Aegis v pražských Holešovicích

Nové kanceláře Dentsu Aegis v pražských Holešovicích