
Na lednovém Digiveletrhu: Josef Havelka (vlevo) v diskusi s Michalem Majnušem a Tomášem Búřilem z Adexpresu a Michalem Bařinou z Global Marketing
Dlouholetý obchodní ředitel agentury Adexpres ze skupiny Dentsu Aegis Tomáš Búřil byl k 1. únoru jmenován obchodním ředitelem celé skupiny Dentsu Aegis Network Czech Republic. Zaštítí tak veškeré obchodní aktivity napříč skupinou, která v současné době na tuzemském trhu čítá celkem 13 agentur s víc než 260 specialisty a dosahuje obratu 2,3 miliardy Kč.

Agentury sítě Dentsu Aegis v Česku
„Po akvizici Adexpresu se Tomáš úspěšně integroval do celé skupiny a aktivně se zúčastňoval získávání nových klientů,“ ředitel Dentsu Aegis pro Česko a Slovensko Petr Chajda. Přímo tomu bude Búřil nově reportovat. Měl by se zasadit o posílení vzájemné spolupráce agentur ze sítě a nastartovat další obchodní aktivity. Búřilova čerstvá pozice vznikla nově, dosud měl zmíněnou agendu na starosti Chajda.
Búřil v minulosti strávil sedm let v české internetové jedničce Seznam.cz, odkud v roce 2009 přešel do konkurenční společnosti Centrum Holdings. Od ledna 2012 působil na pozici obchodního ředitele v digitální agentuře Adexpres, kterou Dentsu Aegis Network koupila na jaře 2016 a následně se s ní sestěhovala do Holešovic.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
