Sociální sítě pražského řetězce mexických restaurací Burrito Loco od září spravuje digitální agentura Brandz Friendz. Jde o profily na Facebooku a Instagramu. „Oslovili jsme agenturu na základě referencí,“ podotkl Martin Krupička, provozní ředitel Burrito Loco. „Rozhodli jsme se nastavit nový styl komunikace, který odpovídá značce, ale zároveň se i liší od konkurence,“ uvedl senior account manager Brandz Friendz Josef Zábojník.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval