Společnost Inpublic rozšířila svou reklamní síť Bus TV do vozů hromadné dopravy v Českých Budějovicích. Tam je v sedmi vozech celkem 19 obrazovek. K tomu v Brně rozšířila Bus TV počet svých displejů na 180. A v Parubicích nabídla službu Pošli přání - cestující mohou zdarma přes e-mail nebo SMS zaslat vzkaz svým blízkým, jenž bude nejpozději do dvou dnů na obrazovkách v MHD zobrazen.
V Pardubicích funguje Bus TV od března služba v online režimu. Provozovateli tak umožňuje operativnější řízení kampaní, k cestujícím je lze dostávat v reálném čase (dosud používaná technologie pracovala s obrazovkami offline, se sděleními nahranými předem). Děje se tak prostřednictvím mobilního datového připojení od O2. To umožňuje pardubickému dopravnímu podniku nabídnout cestujícím i připojení přes wifi. Nová technologie je pod názvem Bus TV Live k dispozici v deseti autobusech a pěti trolejbusech, celkem na třiceti obrazovkách.