Zelenečská firma TTV LCD Zdeňka Kříže a Richarda Prajslera, provozující reklamní síť Bus TV, přišla s pořady určenými pro obrazovky umístěné ve vozech hromadné dopravy. Při tvorbě nového konceptu se spojila s Agenturou Dobrý den Josefa Vaňka, zaměřenou na české rekordy a kuriozity. Společně vytvořily seriál Svět českých rekordů. „Každé dva týdny zveřejníme jedno nebo dvě nová videa ze světa kuriozit. Seriál spotů budeme vysílat minimálně tři měsíce,“ uvedl Prajsler.
Spoty budou vysílány v městské hromadné dopravě v Pardubicích, Hradci Králové, Liberci, Plzni, Mostě, Mladé Boleslavi, Zlíně, Ústí nad Labem, Třinci a dalších městech, celkem v 8 krajských a 14 okresních. Počet obyvatel starších 15 let ve městech, v nichž v MHD Bus TV vysílá, je 1,3 milionu.
Síť Bus TV má nyní celkem 756 LCD obrazovek v 519 autobusech, trolejbusech a tramvajích. Obrazovky o rozměrech 21“ a 23“, formátu 16:9, jsou instalovány pod stropem, kvůli viditelnosti. V kloubových trolejbusech a tramvajích jsou většinou 2 až 4 obrazovky ve vozidle. Vysílání kombinuje pořady s dopravními informacemi o trase a zastávkách.
Od letošního ledna je Bus TV zahrnuta do monitoringu dat Admosphere, a to v rámci venkovní reklamy.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
