Digitální agentura Business Factory má nově na starost online kampaně hobby marketu Bauhaus v Česku a na Slovensku. Díky tomu, že má agentura přístup k zatím neveřejným funkcím v Google Analytics, získá její nový klient možnost vyzkoušet měření brandových kampaní, které zohledňuje nejen kliknutí, ale i pouhé zhlédnutí reklamy. Nový atribuční model s názvem Full Value (Impressions Adjusted) v sobě zahrnuje zhlédnutí banneru nebo videa v rámci konverzní trasy, což bylo dřív možné pouze u aktivit spojených s kliknutím na reklamu.
V Google Analytics je díky této technice měření možné zjistit, jaký vliv mají brandové kampaně na rozhodovací proces uživatele. Náklady vynaložené na branding je tak možné přímo porovnat s dosaženými výsledky. Google Analytics tímto modelem srovnal krok s facebookovým měřením After View / After Click.

Ilustrační schéma: konverzní trasa obsahující zhlédnuté (symbol oka) a prokliknuté reklamy
„Agenturu Business Factory jsme si vybrali právě díky jejímu partnerství s Googlem a Facebookem. Přístup k neveřejným funkcím nám tak umožní získat náskok před konkurencí,“ věří vedoucí online marketingu v Bauhausu Lucie Bílá.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
