Digitální agentura Business Factory má nově na starost online kampaně hobby marketu Bauhaus v Česku a na Slovensku. Díky tomu, že má agentura přístup k zatím neveřejným funkcím v Google Analytics, získá její nový klient možnost vyzkoušet měření brandových kampaní, které zohledňuje nejen kliknutí, ale i pouhé zhlédnutí reklamy. Nový atribuční model s názvem Full Value (Impressions Adjusted) v sobě zahrnuje zhlédnutí banneru nebo videa v rámci konverzní trasy, což bylo dřív možné pouze u aktivit spojených s kliknutím na reklamu.
V Google Analytics je díky této technice měření možné zjistit, jaký vliv mají brandové kampaně na rozhodovací proces uživatele. Náklady vynaložené na branding je tak možné přímo porovnat s dosaženými výsledky. Google Analytics tímto modelem srovnal krok s facebookovým měřením After View / After Click.

Ilustrační schéma: konverzní trasa obsahující zhlédnuté (symbol oka) a prokliknuté reklamy
„Agenturu Business Factory jsme si vybrali právě díky jejímu partnerství s Googlem a Facebookem. Přístup k neveřejným funkcím nám tak umožní získat náskok před konkurencí,“ věří vedoucí online marketingu v Bauhausu Lucie Bílá.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
