Digitální agentura Business Factory zakládá nové oddělení s názvem Innovation Lab. V něm chce klientům zajišťovat rozvoj díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji vlastních reklamních technologií. Investice z vlastních zdrojů má činit 1 milion eur, v přepočtu kolem 25 milionů Kč. Jedním z projektů nové Innovation Lab je virtuální sklad marketingových dat. „Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu strojovemu učení budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace,“ připomíná Jan Pátek, global managing director Business Factory, cíl firmy, tedy být klientům v marketingu technologickým partnerem.
Business Factory už pro online marketing vyvinulo platformu ROI Hunter, určené pro efektivní správu reklamy na Facebooku pro velké inzerenty, projekt Openshop, který pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilní aplikace, platformu Arbitreo pro vydavatele a inzerenty či Retail Solutions, umožňující v reálném čase doměřovat vliv online propagace na offline prodeje. Business Factory je na trhu od roku 2009, je oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a po světě má pět poboček.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
