Brněnská digitální agentura Business Factory vstupuje na slovenský trh a klientům se tam jako jediný oficiální Facebook Marketing Partner ve střední a východní Evropě pro oblast reklamních technologií chystá nabízet reklamu na této sociální síti, prostřednictvím své platformy pro výkonnostní reklamu ROI Hunter. Kromě ní provozuje online magazín Newsfeed a divizi Brandformance. Agentury existuje od roku 2009, kromě domovského Brna má kanceláře v Praze, Varšavě a Dubaji.
“Analýzou slovenského trhu jsme zjistili, že agentury a marketingové aktivity v oblasti Google Ads jsou na Slovensku na vysoké úrovni, ale Facebook je často pouze doplňkovou částí marketingového mixu,“ zdůvodnil rozhodnutí vstoupit na slovenský trh šéf a majitel Business Factory Karel Tlusťák. Novou pobočku v Bratislavě povede Kristína Hoštáková.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
