Do brněnské digitální agentury Business Factory v čele s Karlem Tlusťákem přichází Hana Šťavíková, Lukáš Bartošek, Jana Žujová, Renata Eirini Ekine, Pawel Kramarz a Ahmed Sameh. První čtyři nastupují do tuzemských poboček v Brně a v Praze, Kramarz jde do pobočky ve Varšavě, Sameh v Dubaji. „Budou se starat o kampaně pro české i zahraniční klienty na Facebooku, v Google AdWords a real-time biddingu,” říká Jan Pátek, manažer marketingového týmu Business Factory.
Šťavíková přichází z kreativní agentury Shockworks, kde spravovala online kampaně pro globální klienty v e-commerce. Bartošek pracoval jako specialista online marketingu v firmě Smart Comp. Žujová dělala v agentuře Sova Net. Eirini Ekine byla v OrganizeTube zodpovědná za veškeré online aktivity.
Kramarz přišel z polské agentury Clickad Interactive, varšavskou pobočku Business Factory vede Agnieszka Chabrzyk, která dřív dělala ve Facebooku. Sameh do dubajské divize Business Factory přešel z marketingu egyptské firmy BasharSoft.
Bližším partnerem Googlu
Business Factory zároveň oznámila, že rozšiřuje partnerství s Googlem. Posunula se mezi jedenáct agentur, které v Česku s Google úzce spolupracují jako takzvaní klíčoví partneři (oficiálně Klíčový Premier Google Partner). Těmi pro rok 2017 jsou také H1.cz, B2B Group, Acomware, Adexpres, Kofein, Red Media, Fragile Media, Market Up, Sun Marketing a Proficio.
Aby se digitální agentura stala klíčovým partnerem Googlu, musí získat minimálně 4 z 5 produktových specializací Googlu, růst meziročním tempem nejmíň 40 % a mít zkušenost se správou významného objemu kampaní.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight
