Digitální agentura Business Factory začala zajišťovat také servis při vytváření a správě obsahu na sociálních sítích, a to od března. Stalo se tak po půl roce od otevření její pražské kanceláře. Zároveň společně s televizí Prima spustila program Fejsbookers, službu umožňující inzerentům využívat vlivu tvůrců internetového obsahu, především videa.
Nyní je v programu registrováno přes 30 tvůrců, včetně dua Aik a Johanka či MenT. „Do jejich videí je možné vkládat product placement, který můžeme doručovat správnému publiku na Facebooku,“ popisuje šéf pražského zastoupení Business Factory Petr Jelínek. Ten před příchodem do agentury řídil obchod Primy.
Nové týmy pro vytváření obsahu postavila Business Factory podle Jelínka z interních zdrojů. Klasické reklamní kampaně na Facebooku v současnosti vytváří a řídí ve více než 40 zemích. Výběrových řízení se v budoucnu nehodlá účastnit jen jako dodavatel technologií, ale práve i obsahu.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
