Digitální agentura Business Factory očekává v roce 2017 „zásadní nástup retailu do online prostředí“, spouští proto dva nové programy Retail Incubator a Retail Accelerator. Oba mají prodejcům pomoci inzerovat na Facebooku - první obsahuje základní úkony včetně třeba napojení na Google Analytics, druhý je pokročilejší. Agentura také nabízí pomoc s propojením offline dat retailerů s Facebookem, třeba zajištění měření návštěvnosti kamenných poboček pomocí souřadnic GPS souřadnic.
„Programy startují v únoru, v jehož průběhu budou osloveni a vybráni vhodní partneři,“ informoval Petr Jelínek, country manager Business Factory pro Česko a Slovensko.
A co přesně Business Factory soudí o letošním vývoji? „Všichni hráči v maloobchodě řeší hlavně akvizici zákazníků, jak zvýšit návštěvnost svého obchodu a jak zákazníky udržet, učinit své kamenné pobočky atraktivní a to také pro ty, kteří nakupují online. I přesto, že pro retailery je zatím složité propojovat svět online s offline prostředím, analýzou velkého množství dat, které o svých zákaznících mohou sbírat, má právě tento segment nejblíže k velkému technologickému skoku,“ říká Jelínek.
Business Factory se v Praze přestěhovala ze Staropramenné 12 do nedaleké Lidické 6, zůstala tedy na Andělu. V lednu agentura rozšířila svou působnost do saúdskoarabské Dubaje, v druhé polovině roku se chystá do Singapuru. Za rok 2016 uvádí firma objem 25 milionů eur (675 milionů Kč) spravovaných kampaní. „V roce 2017 chceme tento objem znásobit,“ plánuje Karel Tlusťák, šéf a zakladatel Business Factory.

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

TV Nova uvede komediální krimi Policie Hvar. Jedna rodina půjde dvakrát týdně

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food
