Business Media kupuje motoristické časopisy Mladé fronty

Insolvenční správkyně Mladé fronty získala za prodej dalších čtyř titulů 429.550 Kč s daní.

  • ČTK
  • 22. 03. 2021 12:25
Auto motor a sport Classic

Auto motor a sport Classic

Několik časopisů, webových domén a ochranných známek titulů Auto Motor a Sport, Auto Motor a Sport Classic, Auto7 a Lastauto Omnibus z vydavatelství Mladá fronta, které je od loňska v insolvenci, se prodalo za 355.000 Kč bez DPH, respektive 429.550 Kč. Koupila je firma Business Media CZ Tomáše Tkačíka a Václava Bednáře. V dražbě s příhozy nabídla vyšší sumu než druhý zájemce firma MotorCom Jaroslava Vavery. Svědčí o tom informace v insolvenčním rejstříku.

„Předem avizovaným způsobem byla určena kupní cena, přičemž insolvenční správce vítězného zájemce vyzval ke složení zálohy na kupní cenu na zvláštní účet majetkové podstaty a k podpisu návrhu kupní smlouvy, dohody o převodu,“ uvedla insolvenční správkyně Petra Hýsková.

Vydavatelství Business Media působí na českém trhu přes 20 let. Původně bylo součástí mediálního koncernu Bertelsmann, poté nějaký čas patřilo do vydavatelské skupiny Docu Group, vlastněné britským investičním fondem GMT Partners. Nabízí hlavně odborné tituly ze stavebnictví, architektury, dopravy a průmyslu.

Provoz vydavatelství Mladá fronta ukončil loni v prosinci soud. V lednu se v dražbě prodala online divize vydavatelství včetně ochranných známek tištěného časopisu Euro, koupila ji společnost Internet Info za 15,8 milionu Kč. Tentýž měsíc se vydražily některé časopisy za 4,2 milionu. V únoru koupila firma Albatros Media za 14 milionů knižní divizi vydavatelství.

Práva na tištěné Euro následně získala firma New Look Media, která časopis dneškem vrací na trh.