Bystrov & Bison & Rose? Vladimír Bystrov povýšil v agentuře na partnera

Dosavadními podílníky ve stejnojmenné firmě, založené v roce 1998, byli Miloš Růžička, Olga Bisová (oba po 45 %) a Roman Šmíd (10 %).

Vladimír Bystrov. Foto: Bison & Rose

Vladimír Bystrov. Foto: Bison & Rose

Novým partnerem komunikační agentury Bison & Rose se stal letos čtyřicetiletý Vladimír Bystrov, který v agentuře posledních sedm let působil jako šéf strategického plánování. Dosavadními podílníky ve stejnojmenné firmě, založené v roce 1998, byli podle obchodního rejstříku Miloš Růžička, Olga Bisová (oba po 45 %) a Roman Šmíd (10 %).

Ve své nové roli bude Bystrov zodpovídat za řízení vztahů s partnerskými agenturami ve světě, koordinaci mezinárodních projektů, metodické vedení týmu finančního PR a zastupování Bison & Rose v profesních institucích a na odborných fórech u nás i v zahraničí. Dnes to oznámila firma.

Svého zaměstnavatele už teď v profesní asociaci, v soutěžních porotách a na festivalech reprezentuje. Jeden ze zakládajících partnerů agentury Miloš Růžička řadí Bystrova „nejvýraznější osobnosti na našem trhu public relations“, s respektem u klientů i odborné veřejnosti.

Ti, s nimiž spolupracuje častěji, ho znají jako průvodce večerů s vínem a reklamou, které se odehrávají ve vinotéce na pražském Břevnově. Kromě mapování světové reklamy také s gustem degustuje kvalitní čaje.

Firma dále uvádí, že v Bison & Rose Bystrov vytvořil první ryze specializovaný tým pro oblast finančních public relations a litigation PR na našem trhu, který se podílel na komunikačním poradenství při komplikovaných transakcích fúzí, akvizic, finančních operací na kapitálových trzích, či krizové komunikace v případech soudních a arbitrážních sporů.

V rámci agentury také vytvořil vlastní vzdělávací projekt agentury „Bison & Rose Academy”, který si údajně získal oblibu i u frekventantů z řad komunikační branže.

Před příchodem do Bison & Rose v roce 2003 působil Bystrov řadu let jako novinář, převážně v Lidových novinách a časopise Týden, naposledy jako šéfredaktor oborového týdeníku Strategie. Dva roky působil v korporátní sféře jako ředitel reklamy a podpory prodeje Komerční banky.