Společnost Czech Media Invest, která v letošním roce odkoupila od francouzské skupiny Lagardere síť českých rádií (mimo jiné Evropu 2 a Frekvenci 1), zahájila proces rebrandingu stávající skupiny Active Radio. Nově ponese multimediální dům název Active, který má líp vystihovat současné portfolio skupiny. Změna se dotkne také loga a vizuální identity. Logo pro Active připravil Ateliér Židlický. Zelenou barvou má korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest, do níž spadá Czech News Center či tiskárny.
Bývalé Lagardere Active ČR bylo nejprve ustaveno na českém trhu jako Active Radio, nyní se finálně mění na Active.
„Jsme s našimi médií vždy všude tam, kde se něco děje a kde jsou lidé akční, proto se nechceme omezovat pouze na mediatyp rádia. Do nové éry a roku 2019 tak už vstupujeme jako dynamická skupina Active, protože tento název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing,“ vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Active.