Na internetu odstartoval specializovaný web Borovan.cz, zaměřený na zábavní průmysl, média a reklamu. Zaměřuje se na zpravodajství a komentáře z televizního byznysu, akciových trhů, filmu, hudby nebo koncertní branže. Jde o projekt Aleše Borovana, ekonomického novináře, který v minulosti psal do Hospodářských novin a pak deníku E15. S jeho webem spolupracuje i několik externistů.
„Naším heslem je ‚follow the money‘. Budeme jedním z prvních českých médií, které pokryje všechna odvětví zábavního průmyslu, tedy trh s ročním objemem 30 až 40 miliard korun,“ říká vydavatel Aleš Borovan. Nabídne i glosy denních událostí nebo recenze aktuálních a přínosných počinů (filmy, seriály, knihy, CD, DVD) mainstreamové a alternativní scény.
Po projektu Motejlek.com publicisty Miroslava Motejlka má jít o další internetové zpravodajství, které bude chtít peníze na provoz získávat přímo od čtenářů. Jednou z variant, jak Médiáři řekl Aleš Borovan, jak obsah monetizovat, je právě jeho zpoplatnění (provozovatel testoval konkrétně nasazení platební metody PayPal).