Bývalý ředitel GfK Drtina založil vlastní agenturu Incomind

Nová výzkumná agentura Tomáše Drtiny přebírá ad-hoc výzkumy po GfK, která je odřízla.

Tomáš Drtina. Repro: LinkedIn

Tomáš Drtina. Repro: LinkedIn

Dosavadní ředitel české pobočky německé výzkumné agentury GfK Tomáš Drtina přešel do své nové agentury Incomind. Ta začíná fungovat od ledna 2020 a přebírá vybrané závazky GfK, jež se rozhodla v Česku omezit aktivity v oblasti customizovaných výzkumů. Nově vzniklá firma to zveřejnila na síti LinkedIn.

„Kromě ředitele GfK Czech Tomáše Drtiny přešla do nově vzniklé společnosti i část týmu realizujícího ad-hoc projekty,“ uvádí nově vzniklý subjekt. Vedle Drtiny, který ve firmě drží 40 %, je mezi majiteli jeho choť Martina (vlastní 20 %) a František Trunec, který v GfK pracoval 12 let, naposled jako client business partner a group director. V agentuře Incomind mu patří 40 % a funkce obchodního ředitele.

„Na základě dohody se Incomind stala oficiálním preferovaným obchodním partnerem GfK a pokračuje v poskytování služeb a realizaci vybraných klientských projektů,“ přibližuje nová agentura. Ta zároveň rozvíjí „nové projekty a produktová řešení včetně moderních digitálních nástrojů výzkumu trhu“.