
Tomáš Drtina. Repro: LinkedIn
Dosavadní ředitel české pobočky německé výzkumné agentury GfK Tomáš Drtina přešel do své nové agentury Incomind. Ta začíná fungovat od ledna 2020 a přebírá vybrané závazky GfK, jež se rozhodla v Česku omezit aktivity v oblasti customizovaných výzkumů. Nově vzniklá firma to zveřejnila na síti LinkedIn.
„Kromě ředitele GfK Czech Tomáše Drtiny přešla do nově vzniklé společnosti i část týmu realizujícího ad-hoc projekty,“ uvádí nově vzniklý subjekt. Vedle Drtiny, který ve firmě drží 40 %, je mezi majiteli jeho choť Martina (vlastní 20 %) a František Trunec, který v GfK pracoval 12 let, naposled jako client business partner a group director. V agentuře Incomind mu patří 40 % a funkce obchodního ředitele.
„Na základě dohody se Incomind stala oficiálním preferovaným obchodním partnerem GfK a pokračuje v poskytování služeb a realizaci vybraných klientských projektů,“ přibližuje nová agentura. Ta zároveň rozvíjí „nové projekty a produktová řešení včetně moderních digitálních nástrojů výzkumu trhu“.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
