Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Bývalý šéf Mark BBDO Štuk přešel do Outbreaku

Agentura Ivo Laurina a Daniela Farkaše sahá pro lidi do Mark BBDO. Po Anetě Kolajové získala Andreje Štuka, který nastupuje jako kreativní ředitel.

Andrej Štuk

Andrej Štuk

Krátce poté, co do agentury Outbreak nastoupila bývalá senior account manažerka Mark BBDO Aneta Kolajová, rozšířil její tým také Andrej Štuk. Nastupuje na pozici kreativního ředitele. Tím byl od roku 2008 také v Mark BBDO. Po odchodu jejího tehdejšího ředitele Petra Topinky v listopadu  2012 tuto agenturu necelý rok řídil. V říjnu roku 2013 ho pak vystřídala Milena Mešanović, která pět měsíců předtím nastoupila do Mark BBDO na pozici ředitelky klientského servisu. Štuk pak v agentuře nadále fungoval jako idea maker a kreativní konzultant.

Od roku 1998, kdy nastoupil jako art director do slovenské Ogilvy & Mather, získal kreativní ceny Epica, Clio či Golden Drum. „Svými agenturními pracemi i osobními projekty (Oneblood) dobře zapadá do outbreakovského pojetí marketingových komunikací, které akcentuje šířitelný obsah, zapojení a aktivaci,“ prohlašuje Outbreak.

Agenturu Outbreak spoluvlastní Ivo Laurin a Daniel Farkaš, firma se zaměřuje na integrované komunikační kampaně s častým využitím word-of-mouth marketingu.