Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Bývalý šéf marketingu ČT Tomáš Přenosil bude dělat marketing rádia Impuls

Nejsledovanější české rádio, soukromá stanice Impuls mění manažera marketingu. Od Ivy Stříbrské, která se rozhodla na čas vyzkoušet práci v zahraničí, přebírá veškerou agendu Tomáš Přenosil. Přímo odpovědný bude marketingové ředitelce Karolině Šimové.

Přenosil právě před rokem opustil marketingový tým České televize, kde dělal sedm let a jehož byl do konce loňského března vedoucím. Odešel za působení obchodního a marketingového ředitele Roberta Kvapila, ten ČT na podzim opustil těsně před příchodem nového šéfa televize Petra Dvořáka.

„Prioritu svého působení v Rádiu Impuls spatřuji především v práci na projektu dobrých skutků Pošli to dál. Pomáhání druhým mě provází od mého prvního zaměstnání v Dětském krizovém centru v Praze,“ uvedl Přenosil.