Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bývalý šéf zpráv Novy Vladimír Mužík řídí nová média ve slovenské TV Joj

Vladimír Mužík. Foto: Profimedia.cz

Vladimír Mužík. Foto: Profimedia.cz

Ředitelem oddělení nových médií komerční televize Joj na Slovensku je ode dneška 4. listopadu Vladimír Mužík, který v srpnu z Novy odešel krátce po konci prezidenta CME Adriana Sarbua, jehož byl člověkem. Mužíkův předchůdce Ondrej Jurovčák má být provozním ředitelem webových služeb televize Joj.

Mužíkův nástup je součástí širším změn v managementu Jojky, stanice konkurenční ke slovenské sestře Novy, televizi Markíza. Joj začlenila obchod a nová média pod finanční úsek, v něm navíc vytvořila pozici výkonné ředitelky pro obchodní strategii, tou je Renáta Macková, která dosud pět let vedla vlastní reklamní agenturu a předtím dvanáct let dělala obchodní manažerku konkurenční Markízy.

Joj dále sloučila úsek výroby a úsek vlastní tvorby a vývoje formátů, sloučenou sekci teď řídí dosavadní výrobní ředitelka Slávka Adamíková. Šéfdramaturgem pro komediální seriály a sitcomy a jejich vývoj bude Ivan Huljak.

Z pozice úseku marketingu, PR a analýz byla dnes odvolána Ivana Semjanová, vedením úseku byla dočasně pověřená současná programová manažerka Jana Hegedusová. Pod programový úsek bylo zároveň přesunuté oddělení interaktivity a teletextu.