Doplněno
Vladimír Mužík, donedávna šéfredaktor nejčtenějšího tuzemského deníku, bulvárního Blesku, bude zajišťovat PR (public relations, vztahy s veřejností) komerční televize Nova, nejsledovanější mezi tuzemskými stanicemi.
Oznámila to dnes šéfka marketingu Novy Miloslava Nováková. Jí bude Mužík v pozici PR ředitele televize podřízený. Do funkce nastoupil s účinností od pondělí 6. června.
„Úkolem Vladimíra Mužíka bude řídit tiskové oddělení, zajišťovat koordinaci a organizaci PR aktivit, komunikačních strategií a image firmy v médiích,“ přiblížila Nováková.
Vladimír Mužík působil déle než deset let v deníku Blesk, z toho čtyři roky jako šéfredaktor, a také pět let vedl slovenský nejčtenější deník Nový Čas téhož vydavatelství, připomněla Nova.
„Několik let jsem působil v nejúspěšnějších novinách v České a Slovenské republice. Těší mě, že mohu působit v manažerském týmu nejsledovanější televize a lídra celého mediálního trhu v České republice. Jsem rád, že jí svými schopnostmi mohu dopomoci k dalšímu růstu a rozvoji,“ prohlásil v oficiálním komuniké Mužík.
V české pobočce švýcarského Ringieru, která Blesk vydává, Mužík skončil v dubnu, k 1. květnu ho v čele Blesku nahradil Pavel Šafr, do té doby šéfredaktor společenského týdeníku Reflex.
Šafra by měl v Reflexu podle Strategie nahradit Ivan Hamšík, dosavadní šéf online divize českého Ringieru. Firma to oficiálně nepotvrdila.
Nova zároveň oznámila, že ke 30. červnu odejde po třech letech ve firmě tisková mluvčí Michaela Fričová. Agendu má předat Mužíkovi, kdo bude novým mluvčím či novou mluvčí a zda tuto pozici někým obsadí, televize nesdělila.
K 30. červnu rovněž z Novy odchází i PR manažerka Eva Poštulková, v televizi působila šestnáct let.