„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

C.O.T. Media dodává Čedoku magazín L!ke

Po Fly OK pro České aerolinie má vydavatelství další zakázku z oblasti cestovního ruchu.

Titulní strana prvního vydání časopisu Like

Titulní strana prvního vydání časopisu Like

Vydavatelství se záběrem v oblasti cestovního ruchu C.O.T. Media uzavřel nový kontrakt s cestovní kanceláří Čedok. Bude jí dodávat palubní časopis L!ke s podtitulem Objevujte svět. Magazín slibuje novinky v sezonní nabídce či materiály o zajímavých destinacích. Pro vydavatelství je to další zakázka v oboru, čerstvě prodalo Českým aeroliniím projekt proměny titulu Review na Fly OK.

Čtvrtletník formátu 210 x 275 mm je distribuován zdarma na pobočkách Čedoku a dalších vybraných místech. První číslo vyšlo v polovině března 2016. C.O.T. Media dodává časopis na klíč, grafický návrh zpracoval Lukáš Tingl.

„Časopis L!ke vnímáme jako nový nástroj marketingu. L!ke by v žádném případě neměl působit jako další produktový katalog. Chceme oslovit nové cílové skupiny,“ uvádí generální ředitel Čedoku Radek Drechsler.