Vydavatelství C.O.T. Media přišlo v prvních týdnech roku 2019 s dvěma novými firemními magazíny. Ve spolupráci se soukromým dopravcem Leo Express propojuje offline s onlinem, pomocí časopisu LOL. Ten je určen náctiletým a studentům a využívá sociální sítě Instagram. Šéfredaktorkou je Linda Pacourková, grafikem je Bogdan Tkaczyk. Časopis má formát 135 x 180 mm a první vydání má 36 stran. Bude vycházet třikrát ročně a distribuovat se bude v dopravních prostředcích Leo Expressu i na akcích, kterých je dopravce partnerem.
„Pro Leo Express vydáváme sedmým rokem palubní časopis Leo Express. A časopisem Leopold bavíme na palubách také děti. Ve znamení tří L tak otevíráme dveře k další cílové skupině, a to jsou pro nás mladí lidé ve věku od 15 do 26 let,“ připomíná vydavatelka Eva Frindtová.
Pro další z dopravců, leteckou společnost Smartwings (dřív Travel Service) a České aerolinie vydavatelství C.O.T. Media od ledna propojilo dva palubní časopisy v jeden. Ten se nazývá My Wings a je nástupcem stejnojmenného magazínu pro Smartwings a palubního časopisu Českých aerolinií Fly OK. Formát časopisu zůstal 195 x 260 mm, časopis má 132 strany. Nový je layout, autorem nového grafického zpracování je Lukáš Tingl.
Obsahově těží z portfolia destinací Smartwings a Českých aerolinií, jde o mix evropských velkoměst, dovolenkových lokalit a exotických destinací. Díky většímu rozsahu časopisu vznikl prostor pro lifestylová témata a novou pasáž věnovanou třem tematickým příběhům. Přehlednější formu získaly servisní stránky leteckého koncernu.