Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

C.O.T. Media vyhrála interní magazín Foxconnu

Titulní strana časopisu Živý Foxconn

Titulní strana časopisu Živý Foxconn

Interní komunikaci čínského výrobce elektroniky Foxconn v Česku nově podporuje agentura C.O.T. Media. Na začátku léta vyhrála výběrové řízení na přípravu zaměstnaneckého časopisu Živý Foxconn a zodpovídá za jeho obsah, podobu i produkci. Časopis vychází s čtvrtletní periodicitou a má rozsah 32 stran.

Na začátku prázdnin se titul zaměstnancům představil v novém formátu 200 x 270 milimetrů i layoutu. Grafický návrh na základě nové korporátní identity, kterou vytvořilo studio Kreatorium, vypracoval grafik Bogdan Tkaczyk. Firemní typografie vzhledem k mezinárodnímu přesahu Foxconnu podporuje široké spektrum jazyků, včetně mongolštiny. Šéfredaktorkou je Lenka Brychtová.