Interní komunikaci čínského výrobce elektroniky Foxconn v Česku nově podporuje agentura C.O.T. Media. Na začátku léta vyhrála výběrové řízení na přípravu zaměstnaneckého časopisu Živý Foxconn a zodpovídá za jeho obsah, podobu i produkci. Časopis vychází s čtvrtletní periodicitou a má rozsah 32 stran.
Na začátku prázdnin se titul zaměstnancům představil v novém formátu 200 x 270 milimetrů i layoutu. Grafický návrh na základě nové korporátní identity, kterou vytvořilo studio Kreatorium, vypracoval grafik Bogdan Tkaczyk. Firemní typografie vzhledem k mezinárodnímu přesahu Foxconnu podporuje široké spektrum jazyků, včetně mongolštiny. Šéfredaktorkou je Lenka Brychtová.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval