Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Cannes in Prague 2019

Špička světové komunikace vystoupí ve čtvrtek 10. října na pražském Novém Smíchově.

Cannes in Prague

Cannes in Prague 2018

Špičkoví světoví tvůrci a experti na komunikaci značek přijedou už počtvrté do Prahy na akci Cannes in Prague, která je spojena s nejuznávanějším festivalem kreativního průmyslu Cannes Lions.

Tři pilíře

Program Cannes in Prague je postavený na třech pilířích a vytváří prostor, kde se můžete setkat se s tím nejlepším a těmi nejlepšími v oboru komunikace značek, můžete se nechat inspirovat, diskutovat a uvažovat o možnostech a způsobech, kterými posunete vaše značky a byznys.

  • Prvním pilířem je konference, která proběhne 10. října v Praze a vystoupí na ní sedm osobností světové scény v oboru a podělí se o jejich pohled na trendy a doporučení pro majitele značek a jejich partnery, jak v dnešním světě komunikovat, aby značky rostly a dosahovaly potřebných obchodních výsledků.
  • Druhým pilířem je online přístup k 10 přednáškám z letošního festivalu Cannes Lions, zaměřených zejména na potřeby marketérů.
  • Třetím pilířem je online přístup k 30 případovým studiím kampaní oceněných letos v Cannes. Tyto kampaně ukazují postupy, mechaniky a myšlenky, které jsou reálně aplikovatelné na českém a slovenském trhu a budou doprovozeny komentářem Jakuba Hodbodě, chief strategy officera české Ogilvy, který zároveň bude celou akcí provázet.

Cannes Lions z českého úhlu

René Jež z pořádající společnosti Lionhearted, která je reprezentantem festivalu Cannes Lions v Česku a také organizátorem tréninkového programu Young Lions, k tomu říká: “Bereme to nejlepší z nejvýznamnější akce v oboru komunikace, Cannes Lions, a díváme se na to z úhlu, který považujeme za relevantní pro odborníky v Česku a na Slovensku. Zajímá nás byznysový pohled na věc – co si můžeme vzít z letošního ročníku festivalu a využít k růstu značek u nás? Děláme to pro všechny, kteří mají potřebu chápat, kam se v dnešním rychle se měnícím světě komunikace značek vyvíjí, a najít cestu, jak komunikaci svých značek tímto směrem posouvat“.

Ještě k tomu dodává: „To, jak dnes spotřebitelé přemýšlejí a rozhodují se, významně mění jejich očekávání od značek a způsob, jakým se značkami chtějí komunikovat. Cesty, které značky potřebují používat, aby byly úspěšné v dnešním světě, jsou velmi odlišné od toho, co známe a umíme z dřívějška. Každý, kdo se rozhoduje tímto posunem u spotřebitelů nezabývat, riskuje, že dřív či později nedokáže dosahovat obchodních výsledků, které potřebuje.“

Cannes in Prague přináší příležitost setkat se s lidmi, kteří jsou světová špička v oboru komunikace, a navíc mají čerstvou zkušenost z účasti v porotách Cannes Lions nebo vytvořili kampaně, které taková ocenění získaly.

René Jež vysvětluje: „Když jste porotcem v Cannes, znamená to, že čtyři až pět dní diskutujete s dalšími deseti až patnácti špičkovými lidmi z oboru o několika stovkách nejlepších komunikačních řešeních a kampaní a snažíte se najít shodu v tom, která z těchto řešení posouvají danou kategorii dál, to je stanovují benchmark ve vybraném oboru komunikace. Díky tomu získáváte jedinečný vhled do vývoje dané komunikační disciplíny.“

Tento vhled Cannes in Prague zprostředkovává díky konceptu postaveném na padesátiminutových blocích pro každého spíkra, v nichž je 35 minut věnováno samotnému vystoupení a 15 minut dotazům účastníků. Závěr odborného programu je věnován velmi ceněné debatě spíkrů s publikem.

Letošní spíkři stanovovali benchmarky v kategoriích Media, Direct, Social & Influencers, Creative Data, Creative eCommerce a Creative Efectiveness. Každý ze sedmi řečníků může být keynote speakerem na kterékoli světové konferenci. Na odbornou část navazuje neformální setkání s prostorem pro konverzaci a vstřebání zážitků z celého dne.

Bude to docela nabitý den. Začíná v 8.30 a končí ve 20.00.

K dispozici jsou vstupenky individuální i zvýhodněné skupinové.

Sedm světových osobností komunikace značek

Daniel Bonner

Global Chief Creative Officer, Wunderman. President of Cannes Lions eCommerce jury 2019. Ex-CCO of AKQA and Razorfish. One of the worlds most awarded creative directors. Named the No.1 Digital Creative Director in the UK by Campaign.

Nicky Bullard

Chairwoman and Chief Creative Officer, MRM McCann, UK. President of Cannes Lions Direct jury 2019. MRM McCann was named Network of the Year 2019 by Cannes Lions. The first creative woman to become chair of a UK marketing agency. Featured in the Financial Times HERoes list for the last two years.

Philip Thomas

Chief Executive Officer and President, Ascential Events. Chairman, Cannes Lions.

David Fletcher

Chief Data Officer, Wavemaker, United Kingdom. Creative Data jury 2019. His 180 strong team have won numerous awards for data and research. Was part of the original team working on the IPA Touchpoints survey. Co-authored an IPA best practice guide on Evaluating Communications Effectiveness.

Mark Murray Jones

Chief Strategy Officer EMEA, OMD. Media jury 2019. Worked as the group communications planning director on P&G EMEA. Heading up the strategy for Vodafone globally and Disney at an EMEA level.

Rodrigo Sobral

Global Chief Creative Officer, Oliver. Social & Influencers jury. He’s one of the most award-winning leaders in the marketing world. His work for Beats by Dr Dre was named the World’s Most Creative Partnership by Campaign.

Clare Hutchinson

Chief Strategy Officer, Havas Media, UK and Creative Effectiveness jury 2019. Awarded for her strategic thinking with a Gold and Silver IPAs and Gold and Silver APGs and several Marketing Society awards.

Jakub Hodboď

Global Head of Strategy at Social.Lab. Chief Strategy Officer at Ogilvy Czech. Euro Effie 2108 Grand Prix winner. Young Lions Media 2013 winner.