Cannes in Prague: Creativity that Drives Business

Nové trendy v komunikaci značek z festivalu Cannes Lions

Existuje spousta důkazů, že kreativita dokáže posouvat byznys víc než cokoli jiného, a tak se stává nejlepší strategií k dosahování efektivity komunikace a skutečným obchodním výsledkům. Existuje benchmark kreativity? Jednoznačná odpověď je ano! Každý rok v červnu je stanovovány v Cannes největšími odborníky v oblasti marketingové komunikace. Ve 23 kategoriích poroty hodnotí, diskutují a vybírají práce (kampaně), které stanovují nová měřítka a vyhrají lvy.

Vybrali jsme pro vás některé kategorie a některé z členů porot reklamního festivalu v Cannes přivážíme do Prahy, aby s vámi sdíleli svá zjištění a doporučení.

Řečníci

  • Andy Hood, prezident poroty Mobile a head of emerging technologies, AKQA, Velká Británie
  • Anneke Schogt, porotkyně kategorie Promo & Activation a managing director, IMA, Nizozemsko
  • Gianfranco Mazzone, porotce kategorie PR a managing director, Burson-Marsteller, Itálie
  • Patrick Dooms, porotce kategorie Radio a radio director, Sonicville, Belgie

Další řečnící jsou v jednání.

 

Sdílejte