Existuje spousta důkazů, že kreativita dokáže posouvat byznys víc než cokoli jiného, a tak se stává nejlepší strategií k dosahování efektivity komunikace a skutečným obchodním výsledkům. Existuje benchmark kreativity? Jednoznačná odpověď je ano! Každý rok v červnu je stanovovány v Cannes největšími odborníky v oblasti marketingové komunikace. Ve 23 kategoriích poroty hodnotí, diskutují a vybírají práce (kampaně), které stanovují nová měřítka a vyhrají lvy.
Vybrali jsme pro vás některé kategorie a některé z členů porot reklamního festivalu v Cannes přivážíme do Prahy, aby s vámi sdíleli svá zjištění a doporučení.
Řečníci
- Andy Hood, prezident poroty Mobile a head of emerging technologies, AKQA, Velká Británie
- Anneke Schogt, porotkyně kategorie Promo & Activation a managing director, IMA, Nizozemsko
- Gianfranco Mazzone, porotce kategorie PR a managing director, Burson-Marsteller, Itálie
- Patrick Dooms, porotce kategorie Radio a radio director, Sonicville, Belgie
Další řečnící jsou v jednání.
Přidejte si událost na Facebooku