„Cannes Lions? Každý rok totální profesní restart“

Tereza Svěráková, Julia Dovlatova a Martin Pešta hodnotí letošní festival světové reklamy.

Nejlepší reklamy, silné emoce, lahve rosé. Takový je mezinárodní reklamní festival Cannes Lions, který letos pořádal už 65. ročník. „Věci se tu sdílejí a mluví se o prioritě, kterou všichni máme – dělat komunikaci, která mění zažité standardy a která posouvá náš průmysl dál,“ podotkla Tereza Svěráková z Y&R Prague, častá účastnice, vítězka a také porotkyně globální soutěže, v rozhovoru s Médiářem v červnu na závěr letošního ročníku Cannes Lions. „Úspěch v Cannes, to jsou otevřené dveře do světa v mnoha ohledech,“ nabádá ostatní české agentury k účasti. Pro sebe plánuje: „V příštích letech bych chtěla získávat ceny nejen na reálných klientech, ale na klientech největších.“

„Tady se setkáte s celým světem. Je to neuvěřitelné osvěžení a pomůže nám dělat věci ne dobře, ale skvěle,“ je přesvědčen také Martin Pešta, šéf Geometry Global. „Funguje to jako ujištění, že to, co řešíme my doma, se řeší i na globální úrovni, ať už jde o rychlost doručování reklamy, její transformaci či třeba fake news,“ je jeho hlavní dojem z Cannes Lions. Geometry Global letos brala hned čtyři Lvy za kampaň Touching Masterpieces. „Je to práce, kterou i z Čech můžeme posunout svět dál,“ věří Julia Dovlatova, kreativní ředitelka Geometry Global.