Nejlepší reklamy, silné emoce, lahve rosé. Takový je mezinárodní reklamní festival Cannes Lions, který letos pořádal už 65. ročník. „Věci se tu sdílejí a mluví se o prioritě, kterou všichni máme – dělat komunikaci, která mění zažité standardy a která posouvá náš průmysl dál,“ podotkla Tereza Svěráková z Y&R Prague, častá účastnice, vítězka a také porotkyně globální soutěže, v rozhovoru s Médiářem v červnu na závěr letošního ročníku Cannes Lions. „Úspěch v Cannes, to jsou otevřené dveře do světa v mnoha ohledech,“ nabádá ostatní české agentury k účasti. Pro sebe plánuje: „V příštích letech bych chtěla získávat ceny nejen na reálných klientech, ale na klientech největších.“
„Tady se setkáte s celým světem. Je to neuvěřitelné osvěžení a pomůže nám dělat věci ne dobře, ale skvěle,“ je přesvědčen také Martin Pešta, šéf Geometry Global. „Funguje to jako ujištění, že to, co řešíme my doma, se řeší i na globální úrovni, ať už jde o rychlost doručování reklamy, její transformaci či třeba fake news,“ je jeho hlavní dojem z Cannes Lions. Geometry Global letos brala hned čtyři Lvy za kampaň Touching Masterpieces. „Je to práce, kterou i z Čech můžeme posunout svět dál,“ věří Julia Dovlatova, kreativní ředitelka Geometry Global.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
