Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Cannes Lions: McCann poprvé na shortlistu

Česká agentura bude bojovat o ceny v kategorii zdraví a životní styl.

Kampaň agentury McCann Praha pro síť farmářských prodejen Náš grunt postoupila na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions do finále v první hodnocené kategorii Health & Wellness Lions. Kampaň soutěží v podkategorii Education and awareness (Vzdělávání a budování povědomí). 

Reklama je zaměřena proti obezitě. McCann v jejím rámci upozorňoval na množství cukru v potravinách, a to tím způsobem, že je nechal „otestovat včelami“. Zjistil, že i ty potraviny, které bývají označovány za zdravé, „obsahují tolik cukru, že z nich včely vyprodukovaly med“. Agentura soutěží s touto kampaní i v dalších kategoriích (celkem jich v letošním roce obeslala šestnáct).