Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Cannes Lions: Ogilvy získává ke stříbru i bronz

Kampaň pro pochod Prague Pride dál na festivalu v Cannes sbírá trofeje.

Ogilvy a Geometry Global získávají bronz. Foto Jan Marcinek, Flemedia

Ogilvy a Geometry Global získávají bronz. Foto Jan Marcinek, Flemedia

Kampaň pro pochod Prague Pride agentur Geometry Global a Ogilvy & Mather dál na reklamním festivalu v Cannes sbírá ocenění. K pondělnímu stříbru přidala v úterý bronz v kategorii Media. Kreativní idea oceňované kampaně vznikla v reklamní agentuře Geometry Global pod vedením tehdejšího kreativního ředitele Willa Rusta. Mobilní aplikaci, kolem níž je celý projekt postaven, vytvořila agentura Adikt Mobile.

Kampaň propagovala loňský 4. ročník festivalu Prague Pride, který proběhl v Praze od 11. do 17. srpna 2014. Podle agentury vyvolala silný mezinárodní ohlas: „O LGBT Avatars se pozitivně vyjadřovala například skupina Pet Shop Boys a dokonce americký Huffington Post mu věnoval vlastní článek,“ uváděla agentura ve své prezentaci v rámci soutěže Český direkt & promo, kde byla tato akce rovněž oceněna.