Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Cannes Lions: Red Fuse přidala bronz

Porotu reklamního festivalu zaujal bezchybný casting tlustých, ale talentovaných zvířat.

Nejvěhlasnější reklamní festival na světě probíha ve francouzském letovisku Cannes. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Nejvěhlasnější reklamní festival na světě probíhal ve francouzském letovisku Cannes. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Agentura Red Fuse Prague z uskupení WPP získala na finálovém večeru mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions bronzového lva v kategorii Film Craft za svou kampaň pro značku zvířecího krmiva Hills Pet Nutrition. Porota ocenila casting tlustých zvířecích mazlíčků. Spot bojoval také o cenu za režii, v tomto případě ale zůstalo u shortlistu.

Reklamu natočil režisér Vladimír Jedlička a produkovala ho Daniela Peřinová podle námětu kreativců Kena Trevora a Petera Karvinena z Red Fuse.

Celková medailová žeň tak činí z letošní české účasti v Cannes jednu z nejlepších v historii. I když se nepodařilo překonat loňský rekord, odváží si česká reklama díky agenturám Ogilvy & Mather, Young & Rubicam a Red Fuse jednoho stříbrného lva a celkem čtyři bronzové. Nejúspěšnější českou kampaní letošního ročníku Cannes Lions se stala kampaň pro Prague Pride od Ogilvy a Geometry Global, která získala stříbro a bronz. Kampaň Youngů pro Harley-Davidson má dvě bronzová ocenění.

V soutěži Young Lions se bohužel už účast ve finále v žádnou z cen proměnit nepodařilo, mladí kreativci se tak v letošním roce vrátili do České republiky bez lvů.