Také během pondělí 20. června přibývala na shortlistech dalších kategorií mezinárodního festivalu reklamy v Cannes zařazení kampaní od českých agentur Young & Rubicam a McCann. Kampaň Sami jsme byli uprchlíci pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky od Young & Rubicam byla zařazena na dalších osm shortlistů v kategorii Outdoor.
Kampaň Vyhněte se tomu, co mají včely rády pro řetězec s farmářskými potravinami Náš grunt od McCann získala další postup v kategorii PR.
Obě kampaně se už zařadily na shortlisty prvních hodnocených kategorií v předchozích dnech, a v současnosti tak jsou nejvážnějšími českými kandidáty na zisk některého z ocenění. Počet nominací Young & Rubicam v současnosti činí 23, v případě McCann jde o číslo šest.

Jonáš Čumrik nastupuje na novou pozici v parfumerii Notino

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Powerpoint i intimní tužby: sdílení obrazovky se může lehce zvrtnout
