Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Cannes v Praze

Nejlepší reklamy světa představí a okomentují vítězové letošních Cannes Lions. Využijte speciální zvýhodněné nabídky Médiáře.

Nejvěhlasnější reklamní festival na světě probíha ve francouzském letovisku Cannes. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Nejvěhlasnější reklamní festival na světě probíha ve francouzském letovisku Cannes. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Neměli jste čas vyrazit na nejprestižnější reklamní festival světa Cannes Lions? Nezoufejte. Atmosféru francouzské riviéry můžete zažít i v Praze a načerpat přitom inspiraci a nápady pro vlastní marketingové kampaně.

Cannes v Praze

 

Oborový web o médiích a marketingu Médiář a poradenská společnost Flemedia, zástupce festivalu Cannes Lions v Česku, vás zvou na premiéru kreativního setkání Cannes v Praze.

Nejprestižnější reklamní festival přivítá každý rok zástupce značek i agentur z celého světa. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Nejprestižnější reklamní festival přivítá každý rok zástupce značek i agentur z celého světa. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Kde a kdy

Akce proběhne 8. října 2015, od 9.30 do 13.00, v Global Centru.

Vstupenky za výhodnou cenu

K příležitosti prvního výročí vstupu nového partnera, společnosti Global Marketing, do Médiáře, zavádíme výhodné vstupné na akci 500 Kč na osobu. Součástí programu je občerstvení ve francouzském stylu.

Online vstupenky

Kdo s čím vystoupí

Uspět na Cannes Lions je pro agentury prestiž. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Uspět na Cannes Lions je pro agentury prestiž. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Zástupci českých agentur, kterým se letos podařilo na Cannes Lions získat některou z trofejí, představí a okomentují svůj osobní výběr nejzajímavějších reklam ve zvolené kategorii. Doplní je pak vítězové národního kola soutěže mladých kreativců Young Lions.

Ženský element ve vítězných kampaních z Cannes představí Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Young&Rubicam. Tato agentura získala letos v Cannes dva bronzy v kategorii Press za práci pro Harley-Davidson.

Kategorií Titanium & Integrated provede senior strategic planner agentury Ogilvy Prague Jakub Hodboď. Agentura získala stříbrného Lva v kategorii Mobile se svou prací LGBT Avatars pro pochod Prague Pride.

Filmové a televizní spoty dle vlastního výběru z kategorie Film Craft uvede Tomáš Otradovec z produkční společnosti Toaster Pictures. Jeho produkční firma spolupracovala s agenturou Red Fuse Prague na celoevropské kampani pro belgickou společnost Hills Pet Nutrition, oceněné bronzem na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions.

Dalšími kategoriemi pak provedou letošní vítězové českého kola soutěže mladých kreativců Young Lions. Nejzajímavější využití digitálních médií sekce Cyber představí Lucie Palkosková z Follow Bubble a Eva Došková z Triad Advertising. Kampaně určené pro tištěná média Markéta Kolodžejová a Mayya Khabirova z agentury Saatchi & Saatchi.

Speciální novou kategorií Lions Innovation vás pak provedou Lukáš Krčil a Martin Zdražil z Digital Brain Company.

Program Cannes v Praze

  • René Jež (Flemedia)
    Co přinesl letošní ročník Cannes Lions
  • Jakub Hodboď (Ogilvy Prague)
    Best of Titanium & Integrated
  • Tomáš Otradovec (Toaster Pictures)
    Best of Film Craft
  • Tereza Svěráková (Y&R Prague)
    Ženský element ve vítězných kampaních z Cannes
  • Lukáš Krčil & Martin Zdražil (Digital Brain Company)
    Best of Innovation
  • Markéta Kolodžejová & Mayya Khabirova (Saatchi & Saatchi)
    Best of Print
  • Lucie Palkosková (Follow Bubble) & Eva Došková (Triad Advertising)
    Best of Cyber