Butik Rolex na rohu Pařížské a Široké ulice v centru Prahy, jediný této značky v Česku, se otevřel v prostornějším uspořádání. Dosud zabíral 85 metrů čtverečních, nyní na 160 metrech čtverečních prodejní plochy nabízí rozšířený sortiment. Právě větší a významnější místo prodeje znamená možnost nabídnout širší a rozmanitější portfolio výrobků. Hodinářské manufaktury mají totiž kvůli složitosti výroby mechanických hodinek omezenou roční produkci a poptávka v tomto luxusním segmentu převyšuje nabídku.
Nový koncept butiku je jedním ze čtyř, které zatím v Evropě jsou - další tři se nacházejí v Ženevě, Paříží a Berlíně. Po délce přední, uvítací části ho doplňuje lustr od Lasvitu, jedna ze zhruba tří set zakázek na míru, kterou tato designová sklářská firma za rok doručí. Design interiéru je přímo od Rolexu, stavební realizaci zajistila firma Manghi CZ.
Manažerkou butiku je Klára Poláková, obchod provozuje firma Carollinum Tamary Kotvalové. Společnost v Pařížské provozuje i monobrandový butik Patek Philippe a multibrandový butik s hodinkami Carollinum na adrese Pařížská 11. Tam hodinky Rolex prodávala v letech 2004 až 2012, prestižní značky totiž zpravidla prodejce nejprve několik let zkoušejí, než mu dovolí otevřít monobrandový butik.
Celkově Carollinum na českém trhu zastupuje 16 značek hodinek, psacích potřeb a kožených doplňků. Obrat Carollina v loňském roce 2018 dosáhl obratu 641 milionů Kč, zisk po zdanění činil 80 milionů. Firma má za celou svou historii rostoucí obrat.