Vydavatelství Empresa Media mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa přebírá od televize Barrandov, kterou též vlastní, vydávání měsíčníku pro děti od 3 do 6 let Animáček. Vedením časopisu byla pověřena Eva Krejčířová, která ve vydavatelství vede tituly pro mládež Popcorn a Top dívky. Empresa Media vydává i časopisy Týden, Instinkt a Sedmička.
„První číslo Animáčku pod hlavičkou Empresa Media vyjde ve středu 30. ledna,“ informovala výkonná ředitelka firmy Kateřina Jelínková. Lednové vydání Animáčku podpoří kampaň v televizi Barrandov, spoty a sponzorské vzkazy. Ke každému vydání je přibalen dárek, cena je 49 Kč.
Časopis vznikl za předchozího vedení Barrandova, zejména péči tehdejšího šéfa programu a marketingu Janise Sidovského. Tištěný titul je spojen se stejnojmenným pořadem Barrandova, který nové vedení Soukupovy stanice zkrátilo a přesunulo z času 18 až 20 hodin do odpoledních 16.00 až 16.50.