
Aktuální číslo časopisu Bravo. Repro: Bauer Media
Vydavatelství Bauer Media přestane po 24 letech v příštím roce vydávat českou verzi tištěného časopisu pro teenagery Bravo. Píše to Mediaguru.cz. Důvody jsou ekonomické. Bravo vychází v Česku od roku 1991, patří vůbec k jedním z prvních titulů, které na český trh vstoupily v licenci zahraničního vydavatele.
Magazíny pro mládež podle Mediaguru ale v posledních letech citelně zaznamenávají dopady proměn mediálního chování mladé generace. Prodaný náklad časopisu Bravo poklesl od roku 2010 z tehdejších 62.000 na necelých 16.000 kusů za první pololetí letoška. Také čtenost magazínu v posledních letech klesala.
Už dříve vydavatelství stáhlo z trhu časopisy pro dívky Bravo Girl (2013) a Dívka (2010).

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
