Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Časopis Euro upravil design

S vizuálním faceliftem přichází rozšíření obsahu, mimo jiné o spotřebitelské speciály.

Nový design titulní strany časopisu Euro

Nový design titulní strany časopisu Euro

Ekonomický týdeník Euro vydavatelství Mladá fronta má novou podobu. Od 25. května vychází s upraveným designem, nejviditelnější změnou je přitom na titulní straně posun loga z vodorovné horní pozice do svislé v levém horním rohu a zvětšení titulku poutajícího na hlavní materiál čísla. Změn se dočkala i struktura a obsah časopisu. Vizuální facelift připravilo opět grafické studio Marvil, které před čtyřmi lety vytvořilo předchozí podobu titulu.

S novým písmem a grafikou od Marvilu se Euro představovalo v červnu 2011

S novým písmem a grafikou od Marvilu se Euro představovalo v červnu 2011

Textový obsah má víc doprovázet infografika. Vznikly nové rubriky Odposlech, Business a Doslov, který bude věnován výrazné osobnosti z oblasti ekonomiky a byznysu. „Obsahové změny děláme po průzkumu mezi klienty, kteří by v titulu vedle článků ekonomických přivítali i více publicistiky,“ přiblížil Tomáš Skřivánek, ředitel divize Euro E15 Mladé fronty.

Týdeník také připravuje další samostatně prodejné speciály pod názvem Top. Po loňských přílohách Top Miliardáři a Top Restaurace se chystá tematické rozšíření o spotřebitelský segment. Ekonomická divize Euro E15 rozšířila počet návazných eventů.

Novou podobu týdeníku Euro bude doprovázet marketingová kampaň v České televizi, na obrazovkách Metrovision, v Českém rozhlase, menším pražském rádiu Expres, sesterském deníku E15 a na webech titulů Mladé fronty. Přednostně bude Euro vystaveno v největších síťových trafikách či v některých sítích benzinových stanic.