Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Časopis Instinkt končí. Faktor Soukup nevychází už od léta

Vydavatelství Jaromíra Soukupa se zbavuje dalších dvou měsíčníků, které bývaly týdeníky.

Vlevo první vydání Instinktu coby měsíčníku, vpravo poslední týdeníkové vydání

Vlevo první vydání Instinktu coby měsíčníku na květen 2019, vpravo poslední týdeníkové vydání z 18. dubna

Časopis Instinkt přestane vycházet. Posledním bude jeho říjnové vydání. Médiáři to potvrdil Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media, které titul produkuje. Instinkt začínal v roce 2002 jako týdeník, ve vydavatelství Mediacop Sebastiana Pawlowskiho. Postupně změnil zaměření z reportážního na společenské. V roce 2011 ho Pawlowski prodal. Empresa Media titul letos od května převedla na měsíčník.

V červenci Instinkt podle aktuálních, oficiálních čísel kanceláře ABC ČR prodal 28.486 výtisků, zhruba 10 % z toho předplatitelům. Jako týdeník v dubnu prodával 15.466 výtisků na vydání, z toho 20 % bylo předplatné. Týdeník stával 25 Kč, jako měsíčník se prodával za 35 Kč.

Mediální dům Empresa Media, který spoluvlastní a řídí Jaromír Soukup, tak zavírá další časopis. V létě podle Mediaguru ukončil vydávání magazínu Faktor Soukup, který předtím také převedl z týdeníku na měsíčník, ke konci loňska ukončil měsíčníky Popcorn a Top dívky a zároveň se zbavil týdeníku MarketingSalesMedia.

Z tištěných titulů Empresy zůstávají týdeníky Týden a Sedmička (a jejich speciály), čtrnáctideník Exkluziv a měsíčník Interview.