Časopis Instinkt přestane vycházet. Posledním bude jeho říjnové vydání. Médiáři to potvrdil Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media, které titul produkuje. Instinkt začínal v roce 2002 jako týdeník, ve vydavatelství Mediacop Sebastiana Pawlowskiho. Postupně změnil zaměření z reportážního na společenské. V roce 2011 ho Pawlowski prodal. Empresa Media titul letos od května převedla na měsíčník.
V červenci Instinkt podle aktuálních, oficiálních čísel kanceláře ABC ČR prodal 28.486 výtisků, zhruba 10 % z toho předplatitelům. Jako týdeník v dubnu prodával 15.466 výtisků na vydání, z toho 20 % bylo předplatné. Týdeník stával 25 Kč, jako měsíčník se prodával za 35 Kč.
Mediální dům Empresa Media, který spoluvlastní a řídí Jaromír Soukup, tak zavírá další časopis. V létě podle Mediaguru ukončil vydávání magazínu Faktor Soukup, který předtím také převedl z týdeníku na měsíčník, ke konci loňska ukončil měsíčníky Popcorn a Top dívky a zároveň se zbavil týdeníku MarketingSalesMedia.
Z tištěných titulů Empresy zůstávají týdeníky Týden a Sedmička (a jejich speciály), čtrnáctideník Exkluziv a měsíčník Interview.