Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Časopis Instinkt se mění z týdeníku na měsíčník

Empresa Media Jaromíra Soukupa opouští týdenní periodicitu u třetího ze svých časopisů.

Vlevo první vydání Instinktu coby měsíčníku, vpravo poslední týdeníkové vydání

Vlevo první vydání Instinktu coby měsíčníku, vpravo poslední týdeníkové vydání z 18. dubna

Počínaje květnem se z týdeníku Instinkt vydavatelství Empresa Media stal měsíčník. Poslední „týdenní“ vydání vyšlo 18. dubna, 25. dubna kvůli Velikonocům žádné nebylo a 2. května se na stáncích poprvé objevil měsíčník. Dnem vydávání zůstal čtvrtek. Instinkt, který začínal jako reportážní časopis, vychází 18. rokem. Týdeník se prodával za 25 Kč, měsíčník stojí 35 Kč a má 132 stran.

Podle nejčerstvějších veřejných čísel kanceláře ověřování tisku ABC ČR z února prodával Instinkt něco přes 17.700 výtisků, přičemž přes 8.200 připadalo na pultový prodej, přes 3.100 na předplatné a víc než 6.500 byly takzvané ostatní prodeje.

Místo šéfredaktorky Venuše Doležalové Baxové teď Instinkt jako vedoucí projektu řídí Petra Pistulková, která zároveň stojí v čele Exkluzivu, jiného časopisu Empresy. V redakci jako reportéři zůstávají David Lancz, Kateřina Pokorná, Filip Saiver a Michaela Šmerglová, jako kulturní redaktoři Alena Babuková, Honza Dědek a Milan Ležák mladší.

Empresa Media už loni z týdeníku na měsíčník převedla Faktor Soukup, který nese jméno majitele firmy Jaromíra Soukupa, zbavila se odborného týdeníku MarketingSalesMedia a ukončila měsíčníky Popcorn a Top dívky. V portfoliu teď má týdeníky Týden a Sedmička (a jejich speciály), čtrnáctideník Exkluziv a měsíčníky Instinkt, Faktor Soukup a Interview.