Bermudskou CME, majitele tuzemské televize Nova, plánují koupit společně čínská CEFC a místní skupina Penta, píše Reuters. CME nyní spadá do amerického mediálního koncernu Time Warner.

Časopis Instinkt zlevnil na 20 Kč a zaměřil se na ženy. Čísla s Obermannovou prodal 31 tisíc

Po spuštění Sedmičky jako bulvárního týdeníku za 10 Kč, jehož teď prodává až 237 tisíc výtisků, snížilo vydavatelství Empresa Media cenu společenského týdeníku Instinkt na 20 Kč, z původních 32 Kč. Stalo se tak začátkem října, od čísla 40. V srpnu prodával Instinkt necelých 24 tisíc výtisků, prvního vydání po zlevnění s Irenou Obermannovou už 31 tisíc.

„Kromě změny ceny prošel Instinkt i menší grafickou úpravou – hlavně fonty, úprava layoutu některých rubrik. Zaměření zůstává – společenský a reportážní časopis, klademe však větší důraz na témata pro čtenářky, Instinkt má dlouhodobě větší čtenost mezi ženami a my chceme tuto skutečnost dát dostatečně najevo,“ uvedla na dotaz Médiáře výkonná ředitelka Empresa Media Kateřina Jelínková.

Rozsah časopisu zůstává na 76 stranách, už v lednu 2012 se do Instinktu vrátil televizní program, který byl v tomto časopisu naposledy v červenci 2008 jako vložená, samostatně šitá příloha.

„Chceme nabídnout časopis obsahem i rozsahem bezkonkurenčně za nejlepší cenu na trhu. Domníváme se, že hodně kvalitního obsahu za vstřícnou cenu je nejlepším modelem pro současnou situaci na tiskovém trhu,“ prohlásila Jelínková.

Titulní strana Instinktu číslo 40/2012

Titulní strana Instinktu číslo 40/2012

Titulní strana Instinktu číslo 41/2012

Titulní strana Instinktu číslo 41/2012

Titulní strana Instinktu číslo 42/2012

Titulní strana Instinktu číslo 42/2012