Vydavatelství Deco Media v čele se zakladatelkou Pavlínou Blahotovou a výkonným ředitelem Petrem Altnerem změnilo název jednoho ze svých titulů z Krásný venkov na Krásný rok. „Nezanedbatelná množina čtenářů nevnímá slovo venkov tak pozitivně a odpočinkově, jak se zprvu zdálo,“ citoval ředitel Altner výsledky loňských sond mezi čtenáři. „Dalším výsledkem testu bylo, že nás čte mnohem víc mužů a mladých žen, než jsme čekali. Na jejich potřeby se teď budeme snažit také víc zaměřit,“ doplnil.
„Společně se změnou názvu jsme se otevřeli většímu okruhu čtenářů z okruhu aktivních obyvatel měst mladší generace, a tím i inzerentů. V časopise s objeví nové rubriky o zdraví, vše kolem dětí, zážitkové cestování včetně tipů na nové modely aut, osobní rozvoj, interaktivní rubriky na téma jídlo, kosmetika nebo sport,“ popisuje manažer. Časopis se tiskne v nákladu 20.000 kusů, celkově prodává v půrměru přes 12.000 kusů. Na změnu názvu připravoval čtenáře od dubnového čísla, kdy časopis vycházel se dvěma obálkami.
Deco Media také začíná spolupracovat s Českou televizí, a to prostřednictvím svého dalšího titulu Nové proměny bydlení. Od 1. září se bude každý páteční podvečer vysílat pořad Bydlet jako..., zaměřený právě na proměny interiérů. Dramaturgyní pořadu je Jana Strýčková, moderátory herci Roman Zach a Jana Stryková.
„Diváci si s naší pomocí budou moci definovat svůj vlastní styl bydlení, zároveň jim však chceme dokázat, že odpovědnost za svůj životní styl je věcí každého z nás. Pracujeme s původním zařízením, dáváme nový smysl starým věcem, v nichž mají lidé ukryté vzpomínky na svou vlastní minulost,“ popisuje Pavlína Blahotová. „Náš přístup bych popsala jako prostou ekologii: když si zařídíte byt tak, aby vám v něm nic nechybělo a cítili jste se v něm dobře, nemusíte až do smrti nic měnit. Pro naše předky to bylo běžné, bohužel s kolektivním vlastnictvím vymizela i kultura bydlení, důraz na kvalitu, a také styl našich domovů. Od koho se má současná generace učit kultivovaně bydlet, když dnešní babičky už měly panelákový obývák zatarasený plyšovou pohovkou?“
Pořad má v tištěném časopisu otisk v podobě rubriky Jdeme do televize, vychází od začátku letoška. A hlavně: proměny z televizního pořadu mají tvořit podstatnou část obsahu podzimních a zimních vydání Nových proměn bydlení. Časopis tak přinese další informace, v marketingové rovině hlavně podrobný popis zboží, cenu a údaje o výrobci.