Časopis MarketingSalesMedia poprvé vychází v pondělí 29. dubna, za 65 Kč

Konkurence Marketing & Media zveřejnila podrobnosti včetně loga a náhledů titulních stran.

Chystaný časopis MarketingSalesMedia, který bude vydávat Empresa Media Jaromíra Soukupa a v čele jehož týmu redaktorů odešlých z konkurenční Economie stojí Daniel Köppl, zveřejnil v oficiální tiskové zprávě své logo a publikoval také podrobnosti pro inzerenty. Podtitul magazínu zní „důležité čtení pro lidi z marketingu, obchodu a médií“.

Oficiálně zveřejněné logo časopisu MarketingSalesMedia

Oficiálně zveřejněné logo časopisu MarketingSalesMedia

V detailech se mimo jiné uvádí, že časopis bude týdeník, vycházet má vždy v pondělí, ve formátu 210x280 mm, cena činí 65 Kč za vydání na stánku, 62 Kč v předplatném, k dostání bude i v online shopu Týdne. Celostrana inzerce se prodává za 72.000 Kč. Kromě řízené distribuce - rozesílat bude zprvu 5.000 kusů - má být k dostání ve vybraných trafikách Geco, Relay a dalších prodejnách tisku po celé ČR, celkem na více než dvou stech míst.

„První číslo vychází v pondělí 29. dubna. První vydání bude k pročtení v PDF zdarma na webu titulu www.marketingsales.cz - web bude fungovat rovněž od pondělí,“ sdělila na dotaz Médiáře výkonná ředitelka Empresa Media Kateřina Jelínková. Časopis má už i svou facebookovou stránku.

Ukázková titulní strana 
. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Redakci kromě šéfa Köppla tvoří Bohuslav Bohuněk, Eva Zakálová, Radana Čechová, Jana Chuchvalcová, Jan PateraKlára Čikarová. Inzerci má na starosti František Frídl, marketing titulu Jan Kulich.

Nový Soukupův titul bude konkurovat v první řadě týdeníku Marketing & Media, který Köppl léta vedl a kterému připodobnil také název nového titulu. Magazín Marketing & Media přitom Köppl v Economii na přelomu let 1999 a 2000 sám zakládal, když s částí lidí odešel z časopisu Strategie. Teď postup opakuje u Soukupa.

Tým staví z bývalých pracovníků Economie: Bohuněk vedl nedávno zrušený časopis Trend Marketing, Čechová zrušený Regal, v něm dělala také Čikarová. Patera byl donedávna zástupcem šéfa Marketing & Media, Zakálová tam dělala editorku. Frídl vedl inzerci celé sekce B2B titulů Economie.

Konkurovat přitom chce mimo jiné o 9 Kč nižší cenou - Marketing & Media stojí 74 Kč.