Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Časopis MarketingSalesMedia poprvé vychází v pondělí 29. dubna, za 65 Kč

Konkurence Marketing & Media zveřejnila podrobnosti včetně loga a náhledů titulních stran.

Chystaný časopis MarketingSalesMedia, který bude vydávat Empresa Media Jaromíra Soukupa a v čele jehož týmu redaktorů odešlých z konkurenční Economie stojí Daniel Köppl, zveřejnil v oficiální tiskové zprávě své logo a publikoval také podrobnosti pro inzerenty. Podtitul magazínu zní „důležité čtení pro lidi z marketingu, obchodu a médií“.

Oficiálně zveřejněné logo časopisu MarketingSalesMedia

Oficiálně zveřejněné logo časopisu MarketingSalesMedia

V detailech se mimo jiné uvádí, že časopis bude týdeník, vycházet má vždy v pondělí, ve formátu 210x280 mm, cena činí 65 Kč za vydání na stánku, 62 Kč v předplatném, k dostání bude i v online shopu Týdne. Celostrana inzerce se prodává za 72.000 Kč. Kromě řízené distribuce - rozesílat bude zprvu 5.000 kusů - má být k dostání ve vybraných trafikách Geco, Relay a dalších prodejnách tisku po celé ČR, celkem na více než dvou stech míst.

„První číslo vychází v pondělí 29. dubna. První vydání bude k pročtení v PDF zdarma na webu titulu www.marketingsales.cz - web bude fungovat rovněž od pondělí,“ sdělila na dotaz Médiáře výkonná ředitelka Empresa Media Kateřina Jelínková. Časopis má už i svou facebookovou stránku.

Ukázková titulní strana 
. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Ukázková titulní strana MarketingSalesMedia. Zdroj: Empresa Media

Redakci kromě šéfa Köppla tvoří Bohuslav Bohuněk, Eva Zakálová, Radana Čechová, Jana Chuchvalcová, Jan Patera a Klára Čikarová. Inzerci má na starosti František Frídl, marketing titulu Jan Kulich.

Nový Soukupův titul bude konkurovat v první řadě týdeníku Marketing & Media, který Köppl léta vedl a kterému připodobnil také název nového titulu. Magazín Marketing & Media přitom Köppl v Economii na přelomu let 1999 a 2000 sám zakládal, když s částí lidí odešel z časopisu Strategie. Teď postup opakuje u Soukupa.

Tým staví z bývalých pracovníků Economie: Bohuněk vedl nedávno zrušený časopis Trend Marketing, Čechová zrušený Regal, v něm dělala také Čikarová. Patera byl donedávna zástupcem šéfa Marketing & Media, Zakálová tam dělala editorku. Frídl vedl inzerci celé sekce B2B titulů Economie.

Konkurovat přitom chce mimo jiné o 9 Kč nižší cenou - Marketing & Media stojí 74 Kč.