Časopis Marwick od KPMG má tisíce odběratelů

Firemní magazín poradenské společnosti se po roce existence pouští víc do reportáží.

Šéfredaktorka magazínu Marwick Michaela Raková (vpravo) a ředitel marketingu KPMG Roman Maco

Šéfredaktorka magazínu Marwick Michaela Raková (vpravo) a ředitel marketingu KPMG Roman Maco

Magazín Marwick, který vydává česká kancelář poradenské společnosti KPMG pro své klienty, vstupuje do druhého roku své existence s rozsahem navýšeným o polovinu, na aktuálních 52 stran. Obsah rozšiřuje o vědecká témata (spolupracuje na nich s Nadačním fondem Neuron), chystá seriál o technologiích, plánuje víc materiálů od zahraničních odborníků ze světových univerzit i poboček KPMG. Větší důraz chce klást na reportážní styl (všímá si rodinného minipivovaru, výrobny bitcoinových bankomatů, leteckého závodu Red Bull Air Race).

Marwick je dvouměsíčník, vychází tedy šestkrát ročně, od září 2015. Náklad tištěné verze se ustálil na 3.000 kusů, zasílaných majitelům firem či jejich hlavním manažerům. Dvakrát ročně se tiskne v nákladu 12.000 kusů a přikládá se k časopisům Euro, Ekonom či deníku E15. K odběru elektronické verze se na webu dosud přihlásilo 3.500 zájemců z řad veřejnosti.

První výročí si tvůrci Marwicku připomněli v úterý 25. října v pražské Chemistry Gallery. Přišlo několik desítek hostí i klientů KPMG. Přípitek pronesl nový řídící partner firmy Radek Halíček.

Řídící partner KPMG ČR Radek Halíček (vpravo)

Řídící partner KPMG ČR Radek Halíček (vpravo)

 

V pražské Chemistry Gallery se na oslavě prvního výročí magazínu sešlo na 70 hostů z řad autorů, zaměstnanců a klientů KPMG

V pražské Chemistry Gallery se na oslavě prvního výročí magazínu sešlo na 70 hostů z řad autorů, zaměstnanců a klientů KPMG