Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Časopis Strategie vede Radek Polák, Miroslav Honsů z Mladé fronty odešel

Radek Polák. Foto: Mladá fronta

Radek Polák. Foto: Mladá fronta

Měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta má od 2. května nového šéfredaktora, je jím dvaačtyřicetiletý Radek Polák. Ve vedení redakce vystřídal Miroslava Honsů, který odešel po vzájemné dohodě. „Cílem Radka Poláka a jeho týmu bude zvýšit prestiž Strategie na trhu a vypořádat se s výzvami v souvislosti s nástupem nových médií,“ oznámila firma.

Polák od roku 1998 dělal v PR, naposledy jako managing partner v agentuře Megafon PR, předtím jako PR manažer v AMI Communications. V minulosti také vedl strategický marketing a PR v podniku Sekyra Group.