Časopisy Týden a Exkluziv z vydavatelského domu Empresa Media změnily od dubna svou periodicitu. Týden se mění z týdeníku na měsíčník, nově bude vycházet v úterý, dosud to bylo v pondělí. Exkluziv se mění ze čtrnáctideníku na měsíčník. V dubnovém čísle svého věstníku Médea info o tom informuje mediální agentura Médea, která je s Empresa Media majetkově spřízněná. Obě mediální firmy řídí a spoluvlastní Jaromír Soukup.
Zpravodajský Týden naposledy vyšel 23. března, kdy avizoval měsíční pauzu, kterou přičítal škrtům v inzerci kvůli pandemii koronaviru. Už čtvrt roku předtím nicméně snížil rozsah o třetinu a zredukoval redakční tým. Teď i jako měsíčník má dál stát 35 Kč.
Společenský titul Exkluziv už nevyšel víc než čtyři týdny, jeho zatím poslední vydání je ze středy 18. března. Stojí 25 Kč.
Změna potkala také nejprodávanější časopis vydavatelství Empresa Media, bulvární týdeník Sedmička. Týdeník 16. dubna nevyšel, jeho aktuální vydání je z 9. dubna a je prezentováno jako „jarní dvojčíslo za stejnou cenu“ (13 Kč). To se stalo letos poprvé. Podle šéfredaktorky Zuzany Fojtíkové to bylo plánované kvůli Velikonocům. „Sedmička dál zůstává týdeníkem a nic na tom nehodláme měnit,“ zdůrazňuje šéfredaktorka.
Počet prodaných výtisků časopisů vydavatelství Empresa Media
titul | P | PP | OP | EV | PN |
Sedmička | 4.697 | 68.820 | - | - | 73.517 |
Týden | 4.422 | 5.562 | 1.616 | 18.095 | 29.695 |
Sedmička křížovky | 571 | 16.774 | - | - | 17.345 |
Interview | 3.280 | 4.373 | 70 | 593 | 8.316 |
Exkluziv | 813 | 5.684 | 70 | 883 | 7.450 |
Sedmička Naše životy | 583 | 5.075 | - | - | 5.658 |
P = předplatné, PP = pultový prodej, OP = ostatní prodeje, EV = elektronická verze, PN = celkový prodaný náklad
Zdroj: ABC ČR, únor 2020
Kromě Týdne, Sedmičky a Exkluzivu pokračuje Empresa Media ve vydávání měsíčníků Interview a Sedmička Naše životy a dvouměsíčníků Sedmička křížovky, Sedmička XXL velké křížovky a Týden Historie. Vydavatelství za poslední dva roky zrušilo časopisy Instinkt, Faktor Soukup, Popcorn a Top dívky a zbavilo se týdeníku MarketingSalesMedia. Jak Faktor Soukup, tak Instinkt se přitom před svým zrušením měnily z týdeníku na měsíčník.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
