Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Časopis Týden přestává na měsíc vycházet

Hlavní titul vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa ohlásil pauzu do 20. dubna.

Editorial ředitele redakce Daniela Köppla v aktuálním vydání Týdnu

Editorial ředitele redakce Daniela Köppla v aktuálním vydání Týdnu

Až za čtyři týdny ode dneška dostanou čtenáři časopisu Týden nové vydání tohoto časopisu. Aktuální číslo vychází dnes 23. března, další má přijít až 20. dubna. „Do té doby se, doufám, vše umoudří a budeme moci fungovat stejně jako doposud,“ napsal s odkazem na pandemii koronaviru v dnešním editorialu ředitel redakce Daniel Köppl. Na změnu upozornil web Info.cz.

„V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o 70 %. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v Česku. Když si k této zprávě přidáte výpadky v prodejích způsobené zavřenými obchody nebo nefungující distribucí, je vám asi jasné, že jako vydavatelé nyní nezažíváme moc dobré časy,“ uvádí Köppl.

Týden koncem loňska snížil počet stran o třetinu a propustil část lidí. Momentálně prodává něco přes 32.000 kopií, přičemž skoro 20.000 připadá na takzvaná elektronická vydání, na stánky asi 6.300, zhruba 4.500 pak na předplatné. „Předplatitelům budeme situaci kompenzovat zasíláním remitendních výtisků měsíčníku Interview,“ oznámilo vydavatelství Empresa Media.

Spisovatel Vladimír Vondruška na titulní straně aktuálního Týdne

Spisovatel Vladimír Vondruška na titulní straně aktuálního Týdne