Časopis Týden vydavatelství Empresa Media nově vychází jen na 60 stranách místo dosavadních 84. Na změnu upozornil web Mediaguru. Zúžený rozsah přišel s minulým vydáním číslo 49 z 25. listopadu. Ačkoli stran ubylo téměř o třetinu, cena týdeníku se nezměnila, zůstala 35 Kč.
„Od minulého čísla jsme byli nuceni snížit rozsah vydání Týdne. Věřte mi, že jsme to dělali velmi neradi, ale bohužel nebyla jiná možnost. Slibuji, že se celá redakce bude snažit vám to vykompenzovat kvalitou textů,“ informuje v aktuálním úvodníku ředitel redakce a výkonný ředitel vydavatelství Daniel Köppl.
Empresa Media, mediální firma řízená a spoluvlastněná Jaromírem Soukupem, letos v říjnu zavřela Instinkt, který se v květnu stal z týdeníku měsíčníkem. V létě ukončila vydávání magazínu Faktor Soukup, který předtím také převedla z týdeníku na měsíčník, ke konci loňska ukončila měsíčníky Popcorn a Top dívky a zároveň se zbavila týdeníku MarketingSalesMedia. Pokračuje ve vydávání Týdne a Sedmičky a jejich odnoží, čtrnáctideníku Exkluziv a měsíčníku Interview.